«Қазақстанның Даму Банкі» АҚ бос лауазымдарға үміткерлерге тең мүмкіндіктер ұсынады.
Банк мүмкіндігі шектеулі адамдарды қолдайды және қолайлы жұмыс істеу үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз етуге кепілдік береді.
Бос лауазымдарға кандидаттарды іріктеу және қарау процесі ашық болып табылады. Іріктеудің негізгі критерийі әрқашан қатысуға шектеусіз біліктілік талаптары болып табылады.
Егер сіздің біліміңіз және/немесе тәжірибеңіз бос орын талаптарына сәйкес келсе, біз міндетті түрде сізбен хабарласамыз.
Қазақстанның Даму Банкі Қазақстан экономикасын дамытуға және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған инновациялық жобаларға қатысу үшін металлургия саласында тәжірибесі бар талантты талдаушыны іздейді. Біз үлкен деректермен жұмыс істеуге, зерттеулерді дамытуға және тиімді бизнес шешімдерді ұсынуға дайын сарапшы іздейміз.
Біз не ұсынамыз:
Негізгі міндеттері:
Сізден не күтеміз:
Неліктен бізді таңдайсыз?
Қазақстан экономикасын болашаққа апаратын команданың бір бөлігі болғыңыз келсе, бізге түйіндемеңізді жіберіңіз!
Талаптар:
• Жоғары техникалық білім
• БААЖ сертификаттауы
• Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 7 жыл жұмыс тәжірибесі
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
• Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы ISO 27001 стандартын, трендтерді және озық тәжірибелерді білу
• Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін білу
• Банктің ішкі нормативтік құжаттарын білу
• Ақпараттық технологиялар саласындағы барлық негізгі бағыттарды білу
• Желі және жүйелік әкімшілендіру саласындағы білім
Міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
• Ақпараттық жүйені қорғау құралдары мен жүйелерін әкімшілендіру
• Желілік жабдықты, серверлерді және серверлік жабдықты басқару дағдылары
• Ақпараттық қауіпсіздік инциденттеріне ішкі тергеу жүргізу дағдылары
• IDS/IPS, DLP жүйелерін орнату және басқару дағдылары; NAC, SIEM
• Бейнебақылау және қол жеткізуді басқару жүйелерін басқару дағдылары
Міндеттері:
• Банкте құқық бұзушылық жасаудың ықтимал мүмкіндіктерін анықтау және оларды жою әдістері мен ұсыныстарын әзірлеу, сондай-ақ олардың алдын алу бойынша алдын алу шараларын қолдану мақсатында қауіпсіздік жүйелеріне талдау жүргізу.
• Ішкі АЖ аудитін жүргізу, түзету және алдын алу іс-шаралар жоспарын әзірлеуге қатысу, осы жоспарлардың орындалуын бақылау.
• Банктегі ақпараттық жүйелерді, бақылау жүйелерін қорғау құралдары мен жүйелерін әзірлеу, енгізу, бағалау және тұрақты мониторингін жүргізу және оларды жетілдіру шараларын әзірлеу.
• Банктің ақпараттық ресурстарына заңсыз қол жеткізу жағдайларын анықтау, оқшаулау және жолын кесу. Ақпараттық жүйелер мен қауіпсіздік оқиғаларын есепке алу және бақылау.
• Банктегі ақпараттық жүйелерді, бақылау жүйелерін қорғау құралдары мен жүйелерін әзірлеу, енгізу, бағалау және тұрақты мониторингін жүргізу және оларды жетілдіру бойынша шараларды әзірлеу.
• Банкте құқық бұзушылық жасаудың ықтимал мүмкіндіктерін анықтау үшін ақпараттық қауіпсіздік жүйелеріне талдау жүргізу. Банк желісінің сыртқы және ішкі периметрін қорғауды күшейту бойынша әдістер мен ұсыныстар әзірлеу.
• Банк қызметкерлері жіберген бұзушылықтар бойынша ішкі аудиттер мен тергеулер жүргізу.
• Ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша ішкі ережелер мен әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу, ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша Банк қызметкерлерін оқыту және кеңес беру.
• Енгізілген ақпараттық жүйелердің, қызметтер мен ақпараттық ресурстардың Банк қабылдаған АЖ талаптарына сәйкестігін бағалау.
Көрсетілетін қызметтер:
1. Сатып алу веб-порталымен қалай жұмыс істеу керектігін түсіндіру бойынша жеткізушілермен (әлеуетті жеткізушілермен) келіссөздер жүргізу, сондай-ақ сатып алу мәселелері бойынша жеткізушілерге кеңес беру.
2. Сатып алу рәсімдерін ұйымдастыру, оның ішінде сатып алу веб-порталын пайдалану.
3. Тексеру парақтарының жобаларын, алгоритмдерді, қорытындыларды, хаттарды, түсініктемелерді, хаттамаларды және басқа да құжаттарды (материалдар, мәліметтер) дайындай отырып, конкурсқа қатысуға өтінімдер шеңберінде әлеуетті өнім берушілердің құжаттамасын жинауға және талдауға жәрдемдесу.
4. Тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алуға шарттар жасасу бойынша жеткізушілермен (әлеуетті жеткізушілермен) жұмысты ұйымдастыру.
5. Сатып алу мәселелері бойынша жеткізушілермен (әлеуетті жеткізушілермен) хат алмасу;
6. Жабдықтаушылар шарттық міндеттемелерді орындауды бұзған жағдайда олармен жұмыс, бұл жағдайда сатып алу бастамашыларымен және басқа да мүдделі құрылымдық бөлімшелермен және Банк қызметкерлерімен өзара іс-қимыл жасау.
7. Жеткізушілерден алынған тауарларды қабылдау-тапсыру актілерін, орындалған жұмыстар, көрсетілген қызметтер актілерін, шот-фактураларды, тауарлардағы, жұмыстардағы, қызметтердегі жергілікті қамту туралы есептерді және төлем алдындағы басқа да құжаттарды қарау және бекіту, сондай-ақ сатып алуға жәрдемдесу. бастамашылар мен басқа да мүдделі құрылымдық бөлімшелер мен Банк қызметкерлері жоғарыда аталған құжаттарды қарау және бекіту кезінде.
8. Тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алу шарттары бойынша төлемді қамтамасыз ету;
9. Тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алу туралы шарттардың орындалуын бақылау, сатып алу жоспарларының орындалуын бақылау;
10. Сатып алу туралы заңнамада көзделген жағдайларда конкурсқа қатысуға өтiнiмдердi қамтамасыз етудi, тауарларды, жұмыстарды, қызметтердi сатып алу туралы шарттың орындалуын қамтамасыз етудi, аванстық төлемдi қайтаруды қамтамасыз етудi қайтару.
11. Сатып алу жоспарларын (тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алудың жылдық жоспары, тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алудың алдын ала жоспары, тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алудың ұзақ мерзімді жоспары) әзірлеуге, келісуге және орындауға қатысу. немесе) сатып алу жоспарларына толықтырулар енгізу, сатып алу жоспарларын, сатып алу жоспарларына өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу, сондай-ақ сатып алулар веб-порталында, Банктің корпоративтік интернет-ресурсында сатып алу туралы басқа да ақпарат.
12. Сатып алу мәселелері бойынша есеп беру нысандарын дайындау, оның ішінде тауарлардағы, жұмыстардағы, көрсетілетін қызметтердегі жергілікті қамту туралы есептілік.
Көрсетілетін қызметтер:
1. Инвестициялық және экспорттық жобалар, МБҚ, еншілес ұйымдар шеңберінде кредиттік қызметтерге қатысты келісім-шарттарды әзірлеу, келісу және дұрыс ресімдеу;
Міндеттері:
1. Банктің несие портфелінің сапасын талдау және бағалау (резервтер, лимиттерді белгілеу);
2. Банктің несие портфелінің сапасы бойынша басқарушылық есептілікті құру;
3. Несие портфелі бойынша сапалық және сандық көрсеткіштерді (көлемі, құрылымы, шоғырлануы, динамикасы, өзгерістері мен өсу қарқыны) бағалау, өлшеу және талдау, соның ішінде резервтер бойынша;
4. Банктің несие портфелі бойынша ақпараттық-аналитикалық деректер базасын құру;
5. Банктің несие портфелі бойынша резервтерді (резервтер) есептеу үшін нормативтік-әдістемелік базаны әзірлеу және жетілдіру;
6. МСФО және реттеуші стандарттар бойынша резервтерді есептеу;
7. Резервтерді есептеу процесін оңтайландыру және автоматтандыру;
8. Қаржылық тәуекелдерді үнемі бағалау жүргізу;
9. Сыртқы ұйымдар үшін мәліметтерді дайындау (реттеуші органдар және аудиторлық агенттіктер).
Талаптар:
Кандидатқа қойылатын талаптар:
1) білімі: жоғары экономикалық білім;
2) • сыртқы экономикалық келісімшарттармен және құжаттармен жұмыс істеу дағдылары;
• SWIFT хабарлама форматтарымен жұмыс істеу дағдылары;
3) қажетті кәсіби тәжірибе:
• Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда-кемінде 6 жыл;
• Ұйымның бейініне сәйкес Экономикалық қызмет түрінде (қаржы саласы, институттар және/немесе Мемлекеттік басқару органдары) - кемінде 3 жыл;
4) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: орташа;
5) шет тілдерін меңгеру деңгейі: Ағылшын: орта;
6) тұлғалық сипаттамалары ұқыпты басқару, адалдық, нәтижеге бағдарлау, инновация;
7) дербес компьютерді пайдалану дағдылары: MS Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларын, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы).
Еңбек міндеттері:
• Банк қаржыландыратын инвестициялық жобалар шеңберінде / Банк Қарыз алушыларының меншікті қаражаты есебінен аккредитив шығару мәніне/ клиенттің өтінішіне/аккредитивтік қызмет көрсетуге арналған шартқа/ контрагент банктермен аккредитив жобасын келісуге сараптаманы және келісімшарттарды пысықтауды жүзеге асырады.
• Аккредитивтің техникалық шығарылымын/аккредитивке өзгерістер енгізуді жүзеге асырады (АБИС-та көрсету және SWIFT бойынша шығару).
• Аккредитив бойынша құжаттарды тексеруді/аккредитив бойынша алшақтықтарды пысықтау рәсімін жүзеге асырады.
• Аккредитив бойынша төлемді және аккредитивті жабуды жүзеге асырады
• Аккредитивтер және корреспонденттік шоттар бойынша есептілікті/ақпаратты қалыптастырады және ұсынады.
• Аккредитивтер бойынша тәуекелдер үшін комиссиялардың есептелуін тексереді және есептен шығаруды жүзеге асырады.
• Аккредитивтік мәміле шарттарын келісу мақсатында контрагент банктермен келіссөздер/хат алмасулар жүргізеді.
• Құжаттамалық операциялар бойынша ішкі нормативтік актілерді әзірлеуді жүзеге асырады.
• Банктің мәмілелері мен операцияларын жүргізуді қамтамасыз ету мақсатында RMA авторизациялау арқылы банктермен корреспонденттік қатынастар орнатады.
• Банктің инвестициялық комитетінің шешімдеріне сәйкес «ностро» корреспонденттік шоттарын ашуды, жүргізуді және жабуды жүзеге асырады. Корреспонденттік шоттар бойынша ақша аударымдарын жүзеге асырады. Банктердің корреспонденттік шоттар бойынша комиссияларды қолдануының дұрыстығын тексереді және оларды тиісті баланстық шоттарда көрсетеді. Банктің кірістерін тиісінше көрсету мақсатында «ностро» корреспонденттік шоттары бойынша есептелген және төленген сыйақылар бойынша корреспондент - банктермен салыстырып тексеруді жүргізеді. Корреспонденттік шоттар бойынша ақшаны есептейді/ аударады.
Міндеттері:
1) Әлеуетті қарыз алушыларды іздеу, кездесулер/келіссөздер жүргізу, әлеуетті қарыз алушыға консультациялар беру және банк сараптамасы үшін құжаттар топтамасын дайындауға жәрдемдесу;
2) Банктің электрондық құжат айналымы жүйесінде жобаны қарау процесін іске қосу, құрылымдық бөлімшелер арасындағы жоба бойынша жұмыстардың өзара іс-қимылы мен үйлестірілуі, құрылымдық бөлімшелермен жұмыс кеңестерін ұйымдастыру, жобаны құрылымдауға қатысу (кредиттік талдауды қоспағанда), мәселені Банктің уәкілетті органдарының қарауына шығару;
3) Өтініш берушімен /қарыз алушымен /кепілгермен /кепіл берушімен / консультанттармен / сақтандыру және аудиторлық компаниялармен / өзге де ұйымдармен, сондай-ақ жоба бойынша шығындарды мониторингілеу және басқару бойынша қызметтер көрсететін қаржы-техникалық Консультантпен өзара іс-қимыл жасау, жобаның жоспарлы кешенді көшпелі мониторингтерін ұйымдастыру;
4) Банктің даму жоспары шеңберінде кредиттік қаражатты игеру жоспарын уақтылы орындау мақсатында жобаны қаржыландыру процесін қамтамасыз ету;
5) Кредиттік процестің нысандары мен әдістерін, инвестициялық кредиттеудің жаңа кредиттік құралдарын/бағдарламаларын жетілдіруге бағытталған ұсыныстарды, сондай-ақ іске асыруды қарау, қаржыландыру және мониторингтеу кезеңдерінде жобалар бойынша ұсыныстарды әзірлеуге және енгізуге қатысу;
Біліктілік талаптары:
1) Экономика және қаржы саласындағы жоғары білім, экономика және қаржы және/немесе MBA саласында магистр дәрежесінің болуы;
2) Кәсіби салада немесе функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 4 жыл жұмыс тәжірибесі;
3) Клиенттерді тарту және клиенттік қатынастарды дамыту дағдылары, жобалар портфелін басқарудағы дағдылар, мәмілелерді құрылымдау дағдылары, жобалар бойынша қаржылық модельдермен және есеп айырысулармен жұмыс істеу дағдылары;
4) Кредиттеу және мәмілелерді құрылымдау саласындағы білім: банктік сараптама жүргізу, инвестициялық жобаларды және/немесе экспорттық операцияларды қаржыландыру және мониторингілеу бойынша;
5) Мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: еркін және ауызекі;
6) Ағылшын тілін білу деңгейі: ауызекі;
7) Жеке ерекшеліктері: өз ойын сауатты жеткізе білу (ауызша, жазбаша), жауапкершілік, аналитикалық ойлау, коммуникативтілік, көшбасшылық қасиеттер.
Лауазымдық міндеттері:
1. Жобаларға кредиттік талдау жүргізу әдістемесін және инвестициялық жобаларды қарау, қаржыландыру, мониторингілеу және іске асыру тәртібінің ережелерін басшылыққа ала отырып, бизнес-ұсыныс, индикативті талдау және банктік сараптама кезеңдерінде несиелік талдау/жобалық мәмілені құрылымдау тәуелсіз талдау жүргізу және Банктің уәкілетті органдарына жобаларды қаржыландыру (немесе қаржыландырудан бас тарту) бойынша ұсынымдар беру мақсатында банктің экспорттық операциялары;
2. Банктің уәкілетті органы / банк басшылығы / мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін қарыз алушының, кепілгерлердің/контрагенттердің қызметіне кешенді және ағымдағы қаржылық мониторинг жүргізу;
3. Банктің уәкілетті органы/банк басшылығы/ мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін контрагент бұрын ұсынған қаржылық есептілікпен салыстыруды жүзеге асыру;
4. Контрагенттің сұрау салуын талдауды жүзеге асыру, ұсынылған құжаттарды талдау, кредиттік талдау жүргізу және өз құзыреті шеңберінде тиісті қорытынды дайындау;
5. Несиелік құралдар бойынша құнсызданудың объективті белгілерін анықтау;
6. Банк басшылығы / мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін sppi тестінен өтпеген кредиттік портфельдің және дебиторлық берешектің әділ құны бойынша болжамды бағалауды дайындау;
7. Банктің ішкі актілерінің жобаларын және бөлімнің қызметіне тікелей қатысты және/немесе құзыретіне кіретін басқа да құжаттардың жобаларын әзірлеу бойынша жұмыс топтарына қатысу, оның ішінде кредиттік жұмыстың нысандары мен әдістерін жетілдіруге бағытталған ұсыныстарды әзірлеу және енгізу, жаңа несие беру. «Қазақстанның Даму Банкі туралы» Заңның 2-тармағының 5-тармақшаларына сәйкес кредит беру процесін жетілдіру мақсатында ішкі процестерді оңтайландыруға арналған құралдар/инвестициялық несиелеу бағдарламалары.
Талаптар:
1. MS Office бағдарламаларымен (Excel, Word, Power Point, Outlook) жұмыс істеу дағдылары;
2. Ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау, қаржылық модельдеу, сараптама жүргізу, тәуекелдерді бағалау, мәмілелерді құрылымдау дағдылары;
3. Аналитикалық материалдарды, презентацияларды дайындау дағдылары;
4. Тілдерді білу: қазақ, ағылшын.
Біліктілік талаптары:
1. Жоғары білімнің болуы – қаржылық, экономикалық;
2. ACCA, CIMA, CPA, CMA, CFA сертификаттары және MBA дипломы болғаны жөн;
3. Жұмыс өтілі – 3 жылдан;
4. Бухгалтерлік есеп, салық салу, ХҚЕС, қаржы-шаруашылық қызметін талдау, жобаларды талдау негіздерін білу;
5. Банк, қаржылық қызмет мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, азаматтық заңнаманы және Банктің ішкі нормативтік құжаттарын білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
1. Үнемді басқару;
2. Нәтижеге бағдарлану;
3. Адалдық;
4. Жаңашылдық.
Түйіндемеңізді электрондық поштаға жіберіңіз: vacancy@kdb.kz
Жеке кабинетте сіз ағымдағы бос жұмыс орындарын қарап, назарға ала аласыз, сондай-ақ тестілеуден өтіп, сауалнаманы толтыра аласыз
Талаптар:
• Жоғары техникалық білім.
• Кәсіби салада жұмыс өтілі кемінде 3 жыл.
• Инвестициялық жобалардың техникалық және технологиялық бөлігін талдау саласындағы білім.
• Инвестициялық жобаларды, лизингтік мәмілелерді жүзеге асыру және мониторинг жасау саласындағы техникалық бөлім мен сатып алу бойынша білім.
• Қазақстан Республикасының құрылыс ұйымдастыру мәселелері бойынша заңнамалық және басқа да нормативтік-құқықтық актілерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының банк қызметін реттейтін нормативтерін білу.
• Корпоративтік кредиттеу, инвестициялық жобаларды қаржыландыру саласындағы білім.
Міндеттері:
1. Жобаларды техникалық сараптау:
• Банктің басқа бөлімшелерімен бірге инвестициялық жобаларды, лизингтік мәмілелерді, оның ішінде Банк қайтарымды негізде қаржыландыратын кепілдіктер, кепілдемелер және басқа да міндеттемелер беретін жобаларды қарауға қатысу;
• Банктің ішкі актілеріне сәйкес, жобалардың техникалық бөлімі мен сатып алулары бойынша көрсеткішті талдау, банктік сараптама, мониторинг, сондай-ақ қаржыландыру шарттарын өзгерту мәселелері бойынша қорытындылар беру;
• Жобалар бойынша тәуекелдерді анықтау және жіктеу, сондай-ақ жобалардың техникалық бөлігі мен сатып алулары бойынша қорытынды жасау кезінде тәуекелдерді азайту бойынша ұсыныстар әзірлеу.
2. Жобаларды сүйемелдеу және мониторинг жасау:
• Инвестициялық кезеңдегі жобаларды жүзеге асыру кезінде қарыз алушылардың жеткізушілермен және мердігерлермен жасасқан келісімшарт/шарттарының шарттарын талдау және жоба бойынша техникалық және сатып алу тәуекелдерін анықтау;
• Инвестициялық жобалар бойынша кейінге қалдырылған шарттарды орындау үшін ұсынылған құжаттарды талдау және ұсыныстарды қалыптастыру;
• Жобаны іске асыру орны мен барысымен танысу мақсатында қарау, банктік сараптама, қаржыландыру және жобаларды мониторингтеу кезеңінде жобаларды жүзеге асыру орындарына бару инспекцияларына қатысу;
• Инвестициялық кезеңдегі инвестициялық жобаларға қашықтықтан мониторинг жүргізу;
• Банктің ішкі актілерімен бекітілген тәртіпте басқарма иелігіндегі ерте ескерту сигналдары бойынша ақпарат дайындау.
3. Басқарма қызметін оңтайландыру:
• Басқарма қызметін оңтайландыруға, сондай-ақ нормативтік және әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу және жетілдіру жұмыстарына қатысу;
• Басқарма құзыреті шеңберінде Банктің ішкі нормативтік актілерін әзірлеуге қатысу;
• Несиелік жұмыстың әдістері мен нысандарын жетілдіруге, инвестициялық кредиттеу бойынша жаңа құралдар/бағдарламаларды енгізуге бағытталған ұсыныстар әзірлеу;
• Автоматтандыру мәселелері бойынша Банктегі ақпараттық технологияларды енгізу процесіне қатысу және ұсыныстар беру;
• Банктің ішкі актілерімен бекітілген тәртіпте инвестициялық жобалар бойынша жалпы және/немесе жеке ерте ескерту сигналдарын белгілеу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
4. Банктің сыртқы консультанттар институтын сүйемелдеу:
• Арнайы ұйымдарды аккредиттеу жұмыстарын жүргізу;
• Арнайы ұйымдардың деректер базасын жүргізу және/немесе техникалық зерттеулер мен жобалар бойынша сатып алуларды бағалауды, мониторинг жүргізуді және шығындарды басқаруды жүзеге асыратын арнайы ұйымдармен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету.
Көрсетілетін қызметтер:
Басқарма төрағасы орынбасарының отырыстары мен іссапарларының кестесін ұйымдастыру және басқару.
Жиналыс материалдарын дайындау: күн тәртібі, баяндамалар, презентациялар.
Іскерлік хат-хабарларды, меморандумдар мен есептерді дайындау, тексеру және қолдау.
Басқарма төрағасының орынбасарына жіберілген барлық сауалдар бойынша жоғары деңгейдегі құпиялылықты сақтай отырып, негізгі байланыс нүктесі ретінде қызмет етіңіз.
Бөлімшелер мен басшылық арасындағы тиімді байланысты қамтамасыз ету.
Кеңсе ресурстарының болуын бақылау және оргтехниканың жұмысын үйлестіру.
Ішкі командалармен бірлесе отырып іс-шараларды, кездесулерді және корпоративтік кездесулерді ұйымдастырыңыз.
Жобаның орындалу мерзімін бақылау және басшының негізгі тапсырмаларының орындалуына қолдау көрсету.
Білімі: экономика/қаржы/заң немесе басқа білім саласындағы жоғары білім.
Халықаралық сертификаттардың (CIPD, SPHRI, PHRI және т.б.) болуы құпталады.
Жұмыс тәжірибесі: кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл. Ұйымның профиліне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрінде.
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1. Еңбек заңнамасын білу;
2. Адам ресурстарын басқару саласында білім;
3. Бюджеттік жоспарлау және бақылау негіздерін, персоналды ынталандыру жүйелерін, персоналды бағалау әдістерін, тиімділікті басқару жүйелерін білу, ТжКБ саласындағы білім;
4. Мемлекеттік ағылшын тілін (жазбаша және ауызша) білу құпталады;
5. Кадрларды іздеу және іріктеу негіздерін білу.
Міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
1. ERP жүйелерінде HR модульдерін енгізу дағдылары;
2. Аналитикалық дағдылар;
3. Еңбекақыны және материалдық ынталандыруды ұйымдастыру, бизнес-жоспар көрсеткіштерін жоспарлау және экономикалық талдау дағдылары;
4. Іскерлік хат алмасу және келіссөздер жүргізу дағдылары;
5. Презентация дайындау дағдылары;
6. MS Office бағдарламаларының (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құжат айналымы жүйесінің озық пайдаланушысы;
7. Экономикалық талдау үшін статистикалық бағдарламаларды қолдану дағдылары құпталады.
Функционалдық міндеттері:
1) ішкі актілерді талдау және жетілдіру;
2) қызметкерлерді бағалау процесін ұйымдастыру (ҚНК);
3) Банк позицияларын бағалау;
4) кадрларды оқыту, дамыту және қызметкерлерді дамытудың жеке жоспарының орындалуын бақылау;
5) кадрларды іздеу және іріктеу, тестілеу, әңгімелесу, бейімдеу рәсімдерін өткізу;
6) мәдени, кәсіптік, спорттық және т.б. шараларды өткізу;
7) корпоративтік мәдениетті қолдау және жетілдіру бойынша жұмыс, корпоративтік мәдениетті диагностикалау;
8) мұрагерлер пулын қалыптастыруға қатысу.
Көрсетілетін қызметтер:
1. Кредиттік тіркеуге деректерді уақытында және нормативтік құқықтық актілерге сәйкес ЕССП жүйесіне (күнделікті, апталық, ай сайын) ұсыну;
2. АБИС «Колвир» жүйесінде қарыздар мен шартты міндеттемелерге енгізілген өзгерістерді бақылау, соның ішінде төлем кестелері мен кепілдік шарттары бойынша жаңа деректердің пайда болуын/өзгеруін қадағалау;
3. Қарыздар мен шартты міндеттемелер бойынша инвентаризация жүргізу, АИС «ЕССП» жүйесінде тоқсан сайын тексерулер өткізу;
4. Ұлттық Банкке қажетті сұраныстар бойынша жауаптар дайындау, сонымен қатар, бас бухгалтерияның құзыретіне жататын мәселелер бойынша басқа да сұраныстарға жауап беру;
5. АБИС жүйесінің функционалды мүмкіндіктерін енгізу/кеңейту бойынша міндеттерді қою және оларды жүзеге асыру кезінде тестілеу жүргізу;
6. Басшының тапсырмасы бойынша міндеттерге сәйкес қызметтік құжаттарды дайындау;
7. Кредиттік тіркеу үшін ЕССП мен АБИС жүйелерінде анықтамалық деректерді жүргізу;
8. Кредиттік тіркеу мәселелері бойынша Банктің ішкі нормативтік актілеріне өзгерістер енгізу және жаңаларын әзірлеу;
9. Қызметтерді көрсету үшін қажетті ішкі нормативтік актілерді сақтау;
10. Кредиттік тіркеу бойынша сұраныстарға жауап ретінде қосымша ақпарат дайындау (түсініктемелер, ашылымдар және т.б.), сондай-ақ банк басшылығына ұсыныстар мен қорытындылар беру;
11. Іскерлік хат алмасу дағдылары, аналитикалық материалдар дайындау;
12. MS Office (Word, Excel), АБИС, АИС «ЕССП», электронды құжат айналымы жүйесін білу.
Көрсетілетін қызметтер:
Кандидаттарға қойылатын талаптар:
Еңбек міндеттері:
Бос орынның сипаттамасы:
Лауазымдық міндеттері:
1) Банктің кредиттік әкімшілендіру қызметін ұйымдастыруды және үйлестіруді бақылау және жүзеге асыру;
2) кредиттік қызмет шеңберінде шарттардың тиісінше ресімделуін бақылау;
3) заңнамаға және Банк талаптарына сәйкес келетін мемлекеттік сатып алу саласындағы тиімді саясатты қалыптастыру және енгізу;
4) Банктің мемлекеттік сатып алу қызметін ұйымдастыруды және үйлестіруді жүзеге асыру;
5) сатып алудың жылдық жоспарын әзiрлеудi, бюджеттiң жасалуын бақылау және оның орындалуын бақылау;
6) жарғылық капиталдарына Банк қатысатын заңды тұлғаларда (басқару органдарында) Банктің мүдделерін білдіру;
7) жетекшілік ететін бағыт шеңберінде Банктің ішкі актілерінде көзделген іс-шараларды жүзеге асыру жөніндегі жұмысты ұйымдастыруды және үйлестіруді жүзеге асыру;
8) Басқарманың жетекшілік ететін мүшесі, Банк органдары қойған міндеттерді орындау жөніндегі жұмысты ұйымдастыруды және үйлестіруді жүзеге асыру;
9) Республиканың мемлекеттік органдарының өкілдерімен келіссөздерге қатысу
10) Банк басшылығына ақпаратты, тиісті қорытындылар мен ұсыныстарды, Басқарушы директор жетекшілік ететін құрылымдық бөлімшелердің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарының, "Бәйтерек" ҰБХ "АҚ және өзге де ұйымдардың сұрау салуларына жауаптарды дайындау жөніндегі жұмысты ұйымдастыруды және үйлестіруді жүзеге асыру;
11) Басқарушы директор жетекшілік ететін құрылымдық бөлімшелер тапсырмаларда айқындалған мерзімде уәкілетті мемлекеттік органдарға жауапты орындаушылар (бірлесіп орындаушылар) болып табылатын мемлекеттік органдардың бағдарламалық құжаттарының, тапсырмалары мен сұрау салуларының орындалуы туралы ақпаратты дайындауда жұмысты ұйымдастыруды және үйлестіруді жүзеге асыру;
12) тікелей қызмет саласына түсетін тәуекелдерді сәйкестендіру және талдау, сондай-ақ оларды барынша азайту жөнінде қажетті шаралар қабылдау.
Үміткерге қойылатын талаптар:
· корпоративтік қаржы, сауда қаржыландыру, мемлекеттік сатып алу саласындағы білім;
· Қазақстан Республикасының банк заңнамасын, Қазақстан Республикасының қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын мемлекеттік реттеу, бақылау және қадағалау туралы заңнамасын білу;
· мәмілелерді құрылымдау дағдылары;
· операциялық тәуекелдерді басқару теориясын білу;
· мемлекеттік тілді білу.· мемлекеттік тілді білу.
Жеке қасиеттер:
• Көшбасшылық
• Үнемді басқару
• Арнау
• Нәтижені бағдарлау
• Жаңашылдық
Кандидатқа қойылатын талаптар:
Еңбек міндеттері:
Көрсетілетін қызметтер:
Кандидатқа қойылатын талаптар:
1. Білім: қаржы/экономика/математика/техникалық бағытта жоғары білім, арнайы мамандық немесе (магистр, екінші жоғары білім);
2. Қосымша біліктіліктер: халықаралық сертификаттардың (ACCA, CFA, CPA және т.б.) болуы құпталады;
3. Қажет тәжірибе: кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда - кемінде 2 жыл.
Еңбек міндеттері:
1. Банктың даму жоспарын әзірлеу, келісу, бекіту және түзету, стратегиялық көрсеткіштерді қамтамасыз ету мақсатында;
2. Банктың даму жоспарының орындалуын мониторингтеу, ауытқуларды анықтау және орындалмау жағдайларын болдырмау бойынша шараларды әзірлеу;
3. Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарынан, «Байтерек» ұлттық басқарушы холдингінен және басқа ұйымдардан келіп түсетін корреспонденцияларға сәйкес Банк басшылығына ақпарат, қорытындылар мен ұсыныстар дайындау, сондай-ақ Банк құрылымдық бөлімшелерінің сұрауларын қарастыру;
4. Уәкілетті органдарға Банктың басқарушылық есеп беруі, Банк қызметінің нәтижелері бойынша аналитикалық материалдар дайындау және ұсыну, бұл жұмыстар уәкілетті орган бекіткен тізім, талаптар мен мерзімдерге сәйкес жүзеге асырылады;
5. Департамент жұмысының талдауына, автоматтандыру және бизнес-процестердегі өзгерістерге қатысты жұмыс топтарына қатысу, Департамент процестерін жетілдіруге арналған мүмкін болатын нұсқаларды әзірлеу және Департаменттің жұмысын реттейтін құжаттарды жасау;
6. Әкімшілік шығындар бойынша нормалар (лимиттер) әзірлеу, бекіту және бақылау, акционердің бюджеттегі әкімшілік шығындарды нормалау жөніндегі талаптарын сақтау мақсатында;
7. Банктың бюджеттеу бойынша ішкі есептілігін автоматтандыру бойынша ұсыныстар әзірлеу, жұмыс процесін оңтайландыру мақсатында.
Кандидатқа қойылатын талаптар:
Еңбек міндеттері:
Көрсетілетін қызметтер:
Көрсетілетін қызметтер:
1. Азаматтық құқықтық сипаттағы шарттар бойынша шығыстарды есептеу;
2. Шығындарды өтеу бойынша құжаттарды есепке алу;
3. Шарттарға сәйкес төлем;
4. Бастапқы құжаттарды тексеру, ВРМ-де есептерді өңдеу және қызметкерлердің қызметтік іссапарлары бойынша операцияларды, тәуелсіз директорлардың Банктің Директорлар кеңесі мен Директорлар кеңесі комитеттерінің отырыстарына қатысуға байланысты шығыстарын есепке алу;
5. Жеке табыс салығын, жарналар мен шегерімдерді есептеу және шегерім жасау;
6. Тізімдерді жасау және жарналар мен аударымдарды аудару;
7. Төлем көзінен салық салуға жататын жеке тұлғалардың табыстары, сондай-ақ әлеуметтік салық және әлеуметтік төлемдер бойынша жеке табыс салығы салынатын объектілерді есепке алу үшін салық тіркелімін дайындау;
8. Көрсетілген қызметтердің актілерін толтыру дұрыстығын тексеру;
9. Азаматтық-құқықтық шарттар бойынша дебиторлық және кредиторлық берешекті бақылау.
Міндеттері:
1. Банктің Құжаттамалық қамтамасыз ету бөлігінде жұмысты ұйымдастыру. Кіріс хат-хабарларды тіркеу, жалғыз акционер мен мемлекеттік органдардың тапсырмаларының орындалуын бақылауға қою, папкаларға/істерге кіріс хат-хабарлардың құжаттарын қалыптастыру.
2. Жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларын апта сайын орындау жөнінде ақпарат дайындау, жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларын орындау жөнінде ай сайын есеп қалыптастыру.
3. Бюджетті құру және аударма, курьерлік қызметтер бойынша, жазылымдар бойынша, сондай-ақ банктің құжаттары мен істерін ғылыми-техникалық өңдеу бойынша сатып алу процесін жүргізу.
4. Корпоративтік шарттарды дайындау және келісу, өнім берушімен өзара іс-қимыл жасау. Конференц-залдарды брондау жөніндегі қызметтер, көрсетілген қызметтердің актілерін келісу.
5. Банктің меншігіндегі бос алаңдарды жалға алушылармен шарттар жасасу.
Талаптар:
1. Жоғары кәсіптік экономикалық/құқықтық/техникалық білім.
2. Жұмыс өтілі 3 жыл.
3. Бөлім қызметін жоспарлау және келіссөздер жүргізу дағдылары.
4. Ауызша және жазбаша коммуникация дағдылары.
5. MS Office бағдарламаларында (Word, Excel, Power Point), СЭД дағдылары.
Көрсетілетін қызметтер:
1. Басшыға ақпараттық-анықтамалық және жедел-ұйымдастырушылық қызмет көрсетуді жүзеге асыру.
2. Қойылған міндеттер шеңберінде Басшының тапсырмасы бойынша қызметтік құжаттарды дайындауды жүзеге асыру.
3. Басшының ұйымдастырушылық техникасының тұрақты жұмысын қамтамасыз ету.
4. Іскерлік этика нормаларын сақтау, сыртқы түрін сақтау;
5. Іскерлік / телефон арқылы келіссөздер жүргізу.
6. Басшының кеңесу іс-шараларына құжаттамалық және ұйымдастырушылық-техникалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру және қамтамасыз ету.
7. Ағымдағы қызмет мәселелері бойынша (телефон, факс, электрондық пошта) бөгде ұйымдармен және жекелеген азаматтармен жедел байланысты жүзеге асыру.
8. Телефон қоңырауларын қабылдауды жүргізу, оның жоқтығына келіп түскен телефон қоңыраулары туралы басшыны жедел хабардар ету.
9. Басшының қарауына түскен құжаттарды қабылдауды, есепке алуды, кіріс хат-хабарларын тіркеуді қамтамасыз ету. Басшыға қол қоюға ұсынылатын құжаттардың дайындалу сапасын, дұрыс жасалуын, келісілуін, бекітілуін бақылау.
10. Іссапарды және басшының басқа ұйым өкілдерімен кездесуін ұйымдастыру.
11. Үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу. Келіп түскен ақпаратты уақтылы өңдеу.
12. Құжаттаманы, материалдарды, мемлекеттік органдармен, шетелдік ұйымдармен хат-хабарларды, сондай-ақ конференциялардың, кеңестердің, семинарлардың және т. б. материалдарын аударады.
13. Аудармалардың түпнұсқалардың лексикалық, стилистикалық және семантикалық мазмұнына дәл сәйкестігін, пайдаланылатын ғылыми және техникалық терминдер мен анықтамаларға қатысты белгіленген талаптардың сақталуын қамтамасыз ете отырып, белгіленген мерзімде ауызша және жазбаша, толық және қысқартылған аудармаларды орындайды.
14. Аудармаларды өңдеуді орындайды.
Міндеттері:
1) Жобалардың техникалық сараптамасы:
* Банктің өзге бөлімшелерімен бірлесіп инвестициялық жобаларды, лизингтік мәмілелерді, оның ішінде Банк кепілдіктер, кепілгерліктер және қайтарымды негізде қаржыландыруға ұсынылатын өзге де міндеттемелер беретін жобаларды қарауға қатысу;
* индикативтік талдау, банктік сараптама, мониторинг кезеңдерінде, сондай-ақ банктің ішкі актілеріне сәйкес қаржыландыру шарттарының өзгерістерін қарау кезінде жобалар бойынша техникалық бөлім және сатып алу бойынша қорытындылар беру;
• жобалар бойынша тәуекелдерді сәйкестендіру және жіктеу, сондай-ақ жобалар бойынша техникалық бөлім және сатып алу бойынша қорытындылар беру шеңберінде тәуекелдерді азайту бойынша ұсынымдар әзірлеу.
2) Жобаларды сүйемелдеу және мониторингілеу:
3) Басқарма қызметін оңтайландыру:
4) Банктің сыртқы консультанттар институтын сүйемелдеу:
5) Басқалар:
6) Басқарманың тікелей қызметімен байланысты Банктің тәуекелдерін тұрақты және уақтылы сәйкестендіру және бағалау, неғұрлым елеулі тәуекелдер туралы тиісті ақпаратты және оларды барынша азайту жөніндегі ұсыныстарды Банктің басшылығына, уәкілетті органдарына және мүдделі бөлімшелерге жеткізу.
7) Банктің экологиялық саясатын әзірлеуге қатысу:
8) Банктің экологиялық, әлеуметтік және басқару қағидаттарына қатысты саясатын әзірлеуге қатысу (ESG-қағидаттары):
Талаптар:
Көрсетілетін қызметтер:
1. Персоналды іздеу және іріктеу (рекрутинг), сондай-ақ Банктің жаңа қызметкерлерін бағалау, тестілеу, әңгімелесу рәсімдерін өткізу;
2. Жасалған АҚС келісімдері шеңберінде бюджет мониторингі;
3. Демеушілік және қайырымдылық көмек: демеушілік және қайырымдылық көмек шеңберінде Банкке келіп түскен өтініштерді өңдеу, қайырымдылық көмек көрсету туралы мәселені Банк басшылығына беру, демеушілік/қайырымдылық көмек көрсету туралы келісімдер жасау, шеңберінде мониторинг жүргізу. жасалған келісімдер, жасалған келісімдер шеңберінде есептерді және бастапқы құжаттарды тексеру;
4. Жоғары оқу орындарының студенттері мен бітірушілерінің практикалық сабақтары мен тәжірибелерін ұйымдастыру, келісім-шарттар жасау, BPM жүйесінде келісім-шарттардың мониторингі;
5. Студенттер мен түлектер арасында Банктің HR брендін арттыру үшін университеттермен жұмыс істеу: университеттермен меморандумдар жасау, қонақтық лекциялар мен ашық есік күндерін ұйымдастыру, бос жұмыс орындары жәрмеңкелеріне қатысу, бос орындардың бар болуы және конкурстық іріктеу туралы ақпарат беру. Түлектер арасында кейс-стади байқауын өткізу;
6. Құрылымдық бөлімшенің бекітілген Жұмыс жоспарында көзделген іс-шараларды уақтылы және сапалы орындау
7. Басқарманың бизнес-процестерін оңтайландыру және автоматтандыру жұмыстарына қатысу;
8. Құрылымдық бөлімшенің хаттамалық тапсырмаларын орындау;
9. Ішкі коммуникацияларды дамыту бойынша жұмыс (корпоративтік порталда жарияланымдарды дайындау және орналастыру, қызметкерлермен байланыс шеңберінде дизайн және плакаттар әзірлеу, құрылымдық бөлімше қызметінің шеңберінде сауалнама жүргізу);
10. Ақпараттық жүйеге техникалық қызмет көрсету және техникалық қолдау көрсету бойынша қызмет көрсетушіні таңдау шеңберінде техникалық шарттарды қалыптастыру, коммерциялық ұсыныстарды жинау - Bitrix. Шарт бойынша қызметтерді бақылау және әкімшілендіру, жеткізушімен жұмыс;
11. Банктің ұжымдық іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу;
12. Бекітілген оқыту жоспарына сәйкес Банк қызметкерлерін оқытуды ұйымдастыру;
13. Банк қызметкерлерін ішкі оқыту мен тестілеуді ұйымдастыру;
14. Мәдениетті дамыту, ұйымшылдық және қызметкерлерді тарту аясында жобаларды жүргізу
15. Техникалық шарттарды қалыптастыру, Банк қызметкерлері мен олардың отбасы мүшелеріне Ерікті медициналық сақтандыру (ЕҚМ) бойынша көрсетілетін қызметті берушіні таңдау шеңберінде коммерциялық ұсыныстарды жинау. Шарт бойынша қызметтерге мониторинг және әкімшілендіру;
16. Тұрғын үй мәселелері бойынша Банктің қызметкерлермен/бұрынғы қызметкерлерімен және жауапты құрылымдық бөлімшелерімен жұмыс істеу: кепіл шартымен бекітілген өтеу кестесін сақтау/өзгерту мақсатында қызметкерлермен ТД тоқтатылған кезде материалдарды Басқарушы директорға жолдау.
17. Қарызды толық өтеген кезде тұрғын үй ауыртпалықтарын жою үшін құжаттарды қалыптастыру. Қызметкерлерге/бұрынғы қызметкерлерге тұрғын үй құжаттарының түпнұсқасын дайындау және тапсыру, Банк алдындағы берешекті есептен шығару туралы өкімдерді қалыптастыру;
18. Ақылы қызмет көрсетуге арналған шарттар бойынша Мердігерлерді іздеу және таңдау.
Лауазымдық міндеттері:
1. Жобаларға кредиттік талдау жүргізу әдістемесін және инвестициялық жобаларды қарау, қаржыландыру, мониторингілеу және іске асыру тәртібінің ережелерін басшылыққа ала отырып, бизнес-ұсыныс, индикативті талдау және банктік сараптама кезеңдерінде несиелік талдау/жобалық мәмілені құрылымдау тәуелсіз талдау жүргізу және Банктің уәкілетті органдарына жобаларды қаржыландыру (немесе қаржыландырудан бас тарту) бойынша ұсыныстар беру мақсатында банктің экспорттық операциялары;
2. Банктің Уәкілетті органы/Банк басшылығы/ мүдделі құрылымдық бөлімшелері үшін қарыз алушының, кепілгерлердің/контрагенттердің қызметіне кешенді және ағымдағы қаржылық мониторинг жүргізу;
3. Банктің Уәкілетті органына/Банк басшылығына/ мүдделі құрылымдық бөлімшелерге контрагенттің бұрын ұсынған қаржылық есептілігімен салыстыруды жүргізу;
4. Контрагенттің өтінішін талдау, ұсынылған құжаттарды талдау, несиелік талдау жүргізу және өз құзыреті шегінде тиісті қорытынды дайындау.
5. Несие құралдарының құнсыздануының объективті көрсеткіштерін анықтау;
6. Банк басшылығы/мүдделі құрылымдық бөлімшелері үшін SPPI тестінен өтпеген несие портфелінің және дебиторлық берешектің әділ құнының болжамды бағасын дайындау;
7. Банктің ішкі актілерінің жобаларын және бөлімнің қызметіне тікелей қатысты және/немесе құзыретіне кіретін басқа да құжаттардың жобаларын әзірлеу бойынша жұмыс топтарына қатысу, оның ішінде кредиттік жұмыстың нысандары мен әдістерін жетілдіруге бағытталған ұсыныстарды әзірлеу және енгізу, жаңа несие беру. «Қазақстанның Даму Банкі туралы» Заңның 2-тармағының 5-тармақшасына сәйкес кредит беру процесін жетілдіру мақсатында ішкі процестерді оңтайландыруға арналған құралдар/инвестициялық несиелеу бағдарламалары.
Талаптар:
1. MS Office бағдарламаларымен (Excel, Word, Power Point, Outlook) жұмыс істеу дағдылары;
2. Ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау, қаржылық модельдеу, сараптама жүргізу, тәуекелдерді бағалау, мәмілелерді құрылымдау дағдылары;
3. Аналитикалық материалдарды, презентацияларды дайындау дағдылары;
4. Тілдерді білу: қазақ, ағылшын.
Біліктілік талаптары:
1. Жоғары білімнің болуы – қаржылық, экономикалық;
2. ACCA, CIMA, CPA, CMA, CFA сертификаттардың және МВА дипломының болғаны жөн;
3. Жұмыс өтілі – 2 жылдан;
4. Бухгалтерлік есеп, салық салу, ХҚЕС, қаржы-шаруашылық қызметін талдау, жобаларды талдау негіздерін білу;
5. Банк, қаржылық қызмет мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, азаматтық заңнаманы және Банктің ішкі нормативтік құжаттарын білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
1. Үнемді басқару;
2. Нәтижеге бағдарлану;
3. Адалдық;
4. Жаңашылдық.
Түйіндемеңізді электрондық поштаға жіберіңіз: vacancy@kdb.kz
Лауазымдық міндеттері:
1. Жобалардың кредиттік талдауын жүргізу әдістемесін және Банктің инвестициялық жобалары мен экспорттық операцияларын қарау, қаржыландыру, мониторингтеу және іске асыру тәртібі туралы ережелерді басшылыққа ала отырып, индикативті талдау және банктік сараптама кезеңдерінде кредиттік өтінімдерді сараптау. Банктің уәкілетті органдарына (бұдан әрі – УО)/Банк басшылығы/ мүдделі құрылымдар үшін жобаларды қаржыландыру (немесе қаржыландырудан бас тарту) бойынша талдау жүргізу және ұсынымдар беру
2. Банктің қаржыландырылатын жобаларының кешенді, ағымдағы қаржылық мониторингі шеңберінде сараптамалық қорытындыларды дайындау, құрылымдық бөлімшелерден түскен сұраныстарды қарау және жауап хаттамаларын дайындау, алдын ала жылдық қаржылық есеп көрсеткіштерін жылдық қаржылық есептілік көрсеткіштерімен расталған сәйкестендіру. Банктің уәкілетті органы үшін Қарыз алушының, Кепілгерлердің/Контрагенттердің қаржылық қызметіндегі елеулі ауытқуларды анықтау мақсатында тәуелсіз аудитор;
3. Банктің кредиттік портфелінің қаржылық активтері мен шартты міндеттемелерінің құнсыздануынан болған залалды есептеу және Банк/ мүдделі құрылымдық бөлімшелер басшылығы үшін оларға қарсы резервтер қалыптастыру үшін (құрылымдық бөлімшенің сұрау салуы негізінде) кредиттік құралдар бойынша құнсызданудың объективті белгілерін айқындау;
4. Департамент директоры/Банктің уәкілетті органы/банк басшылығы/ мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін басқарушылық есептілікті, ақпараттық, презентациялық және өзге де материалдарды қалыптастыру үшін Департамент бойынша ақпарат жинағы;
5. Департамент директоры/Банктің уәкілетті органы / банк басшылығы / мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін талдамалық ақпарат дайындау
6. Департаменттің қызметін автоматтандыруға және банктің кредиттік қызметі шеңберінде міндеттерді орындауға бағытталған жұмыстарды жүргізу.
7. Департаменттің өкілеттігі шеңберінде ішкі және сыртқы сауалдарға сәйкес құрылымдық бөлімшелерге өзге де ақпарат беру.
8. Банктің ішкі актілерінің жобаларын және бөлімнің қызметіне тікелей қатысты және/немесе құзыретіне кіретін басқа да құжаттардың жобаларын әзірлеу бойынша жұмыс топтарына қатысу, оның ішінде кредиттік жұмыстың нысандары мен әдістерін жетілдіруге бағытталған ұсыныстарды әзірлеу және енгізу, жаңа несие беру. «Қазақстанның Даму Банкі туралы» Заңның 2-тармағының 5-тармақшаларына сәйкес кредит беру процесін жетілдіру мақсатында ішкі процестерді оңтайландыруға арналған құралдар/инвестициялық несиелеу бағдарламалары.
Талаптар:
1. MS Office бағдарламаларымен (Excel, Word, Power Point, Outlook) жұмыс істеу дағдылары;
2. Ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау, қаржылық модельдеу, сараптама жүргізу, тәуекелдерді бағалау, мәмілелерді құрылымдау дағдылары;
3. Аналитикалық материалдарды, презентацияларды дайындау дағдылары;
4. Тілдерді білу: қазақ, ағылшын.
Біліктілік талаптары:
1. Жоғары білімнің болуы – қаржылық, экономикалық;
2. ACCA, CIMA, CPA, CMA, CFA сертификаттардың болғаны жөн;
3. Жұмыс өтілі – 2 жылдан;
4. Бухгалтерлік есеп, салық салу, ХҚЕС, қаржы-шаруашылық қызметін талдау, жобаларды талдау негіздерін білу;
5. Банк, қаржылық қызмет мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, азаматтық заңнаманы және Банктің ішкі нормативтік құжаттарын білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
1. Үнемді басқару;
2. Нәтижеге бағдарлану
3. Адалдық;
4. Жаңашылдық.
Түйіндемеңізді электрондық поштаға жіберіңіз: vacancy@kdb.kzЛауазымдық міндеттері:
1. Бюджет қаражатын тарту шеңберінде банктің бюджеттік кредитінің мемлекеттік инвестициялық жобасын, қаржы-экономикалық негіздемесін әзірлеу;
2. Банкті капиталдандыру бойынша мемлекеттік инвестициялық жобаны, қаржыэкономикалық негіздемені әзірлеу;
3. Мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру мақсатында банкті қаржыландыру бағдарламаларын әзірлеу;
4. Портфель мониторингі және Банктің тартылған бюджет қаражаты бойынша сыйақы мен негізгі борышты өтеуді жүзеге асыру;
5. Банктің бюджет қаражаты бойынша қаржы-экономикалық негіздемелердің тікелей және түпкілікті көрсеткіштеріне қол жеткізу мониторингін жүзеге асыру;
6. Банктің бюджет қаражатына қатысты барлық сауалдар бойынша мемлекеттік органдармен және "Бәйтерек "ҰБХ" АҚ-мен өзара іс-қимыл жасау.
Үміткерге қойылатын талаптар:
1. Қаржы / экономика / құқықтану бағыттары бойынша жоғары білім;
2. Кәсіби тәжірибесі кемінде 3 жыл;
3. Қазақ және ағылшын тілдерін білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
1. Үнемді басқару;
2. Нәтижеге бағдарлану;
3. Адалдық;
4. Жаңашылдық.
Түйіндемеңізді электрондық поштаға жіберіңіз: vacancy@kdb.kz
Жыл бойы Банк жас мамандарды тағылымдауға қабылдауды жүргізеді.
№1 қадам: Сауалнаманы қосымшасына сәйкес толтырыңыз;
№2 қадам: Сауалнаманы vacancy@kdb.kz электронды мекенжайына жолдаңыз, хаттың тақырыбында міндетті түрде «Тағылымдама» деп көрсетіңіз.
1-кезең: Бөлімшенің талаптары мен ерекшелігіне сәйкестік жөніндегі іріктеуді – Адам ресурстарын басқару департаменті өткізеді;
2-кезең: 1-кезеңнен өткен үміткерлер құрылымдық бөлімшенің басшысымен сұхбатқа шақырылады;
3-кезең: Сұхбаттан өткен үміткерлер қажетті құжаттарды жинап, Тағылымдамаға кіріседі.
Егер Сіз Даму банкінде тағылымдамадан өтіп, пайдалы кәсіби дағдылар мен білімді алғыңыз келсе, өтінімді қазір беріңіз!